The Twihard is back. . .

Japp, i stort sett alla vet att jag ÄLSKAR Twilight och jag får ett rätt konstigt sug ibland - jag känner att jag bara MÅSTE läsa antingen Twilight, New moon, Eclipse eller Breaking dawn. För vissa kanske det är konstigt, men jag tror att om man har fastnat i "Twilight-träsket" så kommer man aldrig att bli den man var innan, tro mig. Jag tror att jag har fastnat i det där träsket - IGEN. Håller iaf på att läser om New Moon just nu... ^^
Sitter dessutom och kollar på en hemsida - Cafe Press - och kollar på lite Twilight saker och det finns många bra fraser, här är några exempel:

"If you don't like Twilight, then you're just stupid."

"So there's a little town called Forks (And I think I kinda wanna live there)"

"So I've read Twilight ten times, your point?"

"Sorry I only date werewolves"

"Merry Twilight and a happy New Moon."

"It's a Twilight thing (You wouldn't understand)"

"I was there 11.20.09 where were you?"

"Edward is a VILF."

"O.C.D." (=Obsessive Cullen Disorder)

"It's all fun & games until someone gets a papercut."

"A sparkly man from Forks told me I smell good."

"I was pale before Twilight made it cool."

"Team Jakeward (It's too hard to chose)"

Och ett par bilder:











To Edward - :*
Hahahah. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0