Fuuuuk! Inte little J...

Läste precis att min favorit karaktär i Gossip Girl ska sluta.
Det är troligtvis sant. Jag såg först ett klipp där en paparazzi-fotograf frågade henne om GG och hon sa bara "It's over." Sen kollade jag på kanal5 bloggen och där blev det bekräftat - Taylor har fått sparken.
Jag hoppas däremot att It girl ska bli en serie och att Taylor fortsätter att spela Jenny.
Men men, jag och alla andra får vänta tills säsongsavslutningen innan vi vet, det ryktas tydligen att det händer någonting spektakulärt med little J. Men som sagt, det är bara att vänta och se...
:*

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag tycker du är söt och vacker..Och snäll åch en bra kompis puss<3

2010-05-04 @ 10:24:06
URL: http://vwiicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0